i mitt..

i mitt hjärta bultar en bön- en bön om försoning. en bön om fred. i mitt hjärta bor en dröm-  en dröm som är mig given och min att bejaka. i mitt hjärta finns ett hopp- ett hopp som aldrig någonsin slocknar.ett ljus som lyser klart i mörket. i min grund finns ett löfte- ett löfte som aldrig rubbas.en kärlek som aldrig dör. i mitt hand finns en styrka- en handlingskraft. en uppgift och en mening. i mina ord finns en längtan efter sanning- en strävan och en bön om att det jag säger ska vara på riktigt.

Kommentera

