nattkatt

Det är när klockan är just 00.31 och jag vet att jag borde ha gott och lagt mig för länge sedan som jag har som mest lust och kreativitet i mig. det är då jag pluggar och märker att jag får en massa gjort av bara farten, planterar om blommor, skriver att göra listor och funderar på betydelsen av ja och nej till exempel. typiskt skulle man kunna säga.  fast jag njuter. huset är tyst och ute är det mörk.  tänk att jag får vara själv här en stund och ändå ha en massa folk jättenära omkring sig och tänk att jag får vara inne i ljuset och värmen och inte sitta ute i mörkret och frysa. tack gud för det!

 

 

Kommentera

