Andas lite

Jag sätter mig här och andas. Bara andas. I några minuter, ja i en liten stund gör jag inget annat. Och det är okej.

Ska ta nya tag strax. Ta tag i allt det där roliga som ska göras och hinnas med. Men även roligheter tar på krafterna och även roligheter måste sorteras.

Sitter här och andas in och ut mellan allt som far genom huvudet och allt som uttalas genom min mun. In och ut.
Sluter ögonen och ber en kort bön. Min hjälp kommer från ovan. Amen.

20120822-013809.jpg

Kommentera

