pluggflykten

Som alltid när text av studiekaraktär ska produceras flyr jag hit. Ikväll vet jag dock inte alls vad jag ska skriva om. Kanske ska jag uttrycka min oro för den politiska utvecklingen i egypten (!!) eller min förvåning över att strömmen gick lokalt just och bara runt mitt köksfönster i förmiddags? Eller tacksamheten och glädjen jag känner för gamla och nya vänner eller kanske att jag just nu inte kan bestämma mig för vad jag ska läsa i vår? Kanske ska jag helt enkelt fråga er – vilka ni nu är som läser – vad ni vill att jag ska skriva om här? Ja, det gör jag, jag frågar ER! Come on, hit me.   

Taggad ,

One thought on “pluggflykten

  1. Mikael Hallenius skriver:

    Kanske något teologiskt? (Varning: Jäv)

Kommentera

