Höstlista.

 Vad är det bästa med hösten? Att luften blir krispig. Att löven blir gula, organga och röda. Att man får klä på sig mer och känslan av att börja om på nytt.
 Vad har du för höstplaner? Bli frisk. Jobba lite. Vara ute mycket. Kanske pyssla något. Slå personligt rekord i Yatsy. Och arra ett julprojekt.
 Vad kommer du fota i höst? Mina vänner och ett och annan höstigt ekollon.
 Vad kommer du dricka? Honungsvatten, nyponsoppa och bubbelvatten med granat och hallonsmak.
 Vad har du på dig på hösten? Lager på lagerprincipen: klänningar, stickade tröjor och halsdukar
❉ Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Typ samma som nu. Försökte hitta min röst, pysslade,gjorde div. sjukhusbesök och pluggade.
 Vad händer i ditt liv just nu?Just nu? Inte mycket. Jag dricker varmt, testar hur rösten låter eller inte låter, vilar, äter, läser, tittar på tv, spelar yatzy och sover.
 Vad tittar du på? Bron, Bonde söker fru och folk på stan
 Vad lyssnar du på? Alternativ julmusik, A threehouse wait/Jenny Wahlström och olika pods.
 Vad läser du? Hälsopromotionskurslitteratur, biografier och bloggar.
❉ Mina tre bästa hösttips till mig själv: Få in mer rutiner i vardagen. Träna mer. Var tacksam och glad.

*Listan hittade jag hos hejregina.elledecoration.se

Kommentera

